Досліджено алгоритми і моделі автоматичної ідентифікації та корекції помилок користувача на основі словника-еталону. Отримані кількісні оцінки ефективності алгоритмів. Показано, що розглянутий метод і конкретні алгоритми його реалізації можуть бути використані для зниження загальної трудомісткості введення інформації в ЕОМ і підвищення результатної вірогідності. Зокрема, застосування методу дозволяє автоматично чи з мінімальною участю користувача виправляти від 62% до 93% типових помилок, у залежності від обраного ансамблю помилок, що коригуються. Дано рекомендації з програмної реалізації і практичного застосування методу.
Исследованы алгоритмы и модели автоматической идентификации и коррекции ошибок пользователя на основе словаря-эталона. Получены количественные оценки эффективности алгоритмов. Показано, что рассмотренный метод и конкретные алгоритмы его реализации могут быть использованы для снижения общей трудоемкости ввода информации в ЭВМ и повышения результатной достоверности. В частности, применение метода позволяет автоматически или с минимальным участием пользователя исправлять от 62% до 93% типовых ошибок, в зависимости от выбранного ансамбля корректируемых ошибок. Даны рекомендации по программной реализации и практическому применению метода.
The algorithms and models of automatic identification and corrections of errors of the user are investigated on the basis of the reference glossary. The quantitative estimations of efficiency of algorithms are received. It is shown, that the considered method and the concrete algorithms of its realization can be used for decreasing common labour of input of the information in the COMPUTER and increasing the resulting reliability. In particular, the application of a method allows automatically or with the minimal participation of the user to correct from 62 % up to 93 % of typical errors, depending on the chosen ensemble of corrected errors. The recommendations for program realization and practical application of a method are given.