Сформована у попередні роки система видачі документів дозвільного характеру характеризується наявністю великої кількості таких документів, складними процедурами їх отримання (в тому числі необхідністю щороку їх оновлювати), відсутністю чіткої системи нормативно-правових актів, якими була б регламентована процедура отримання дозволів (нині це закони та підзаконні акти, які іноді прямо суперечать один одному), відсутністю чіткої та повної інформації про суб’єктів господарювання. Наявність такої системи перешкоджає здійсненню ефективного державного управління у сфері будівництва, земле- та природокористування, охорони здоров’я тощо.
Сформированная в предыдущие годы система выдачи документов разрешительного характера характеризуется наличием большого количества таких документов, сложными процедурами их получения (в том числе необходимостью ежегодно их обновлять), отсутствием четкой системы нормативно правовых актов, которыми была бы регламентирована процедура получения разрешений (в настоящее время это законы и подзаконные акты, которые иногда прямо противоречат друг другу), отсутствием четкой и полной информации о субъектах ведения хозяйства. Наличие такой системы препятствует осуществлению эффективного государственного управления в сфере строительства, земле — и природопользование, здравоохранения и тому подобное.
The system of delivery of documents of permission character formed in previous years is characterized the presence of plenty of such documents, difficult procedures of their receipt (including by a necessity annually to renew them), by absence of the clear system normatively legal acts which procedure of receipt of permissions (presently it is laws and подзаконные acts which sometimes straight conflict with each other) would be regulated, by clear and complete null information about the subjects of menage. The presence of such system hinders realization of effective state administration in the field of building, earth — and nature using, health protections and others.