Стаття аналізує причини старіння та руйнування гобеленів, а також методи їх реставрації, що застосовуються у Метрополітен-музеї. Немає ідеального методу, що підходить
для всіх випадків. Кожен із них має свої переваги і недоліки, і тому вибір повинен залежати
від таких об’єктивних факторів як стан збереження, матеріали, умови зберігання та експонування. Для прикладів використані гобелени періоду середньовіччя та Ренесансу із колекції Метрополітен - музею. Автор особливо детально описує реставрацію гобелену із серії
„Постаті в Tрояндовому Cаду», де застосовується метод реконструкції.
Статья анализирует причины старения и разрушения гобеленов, а также методы их
реставрации, которые применяются в Метрополитен-музее. Нет идеального метода, который подходит для всех случаев. Каждый из них имеет свои преимущества и недостатки,
и потому выбор должен зависеть от таких объективных факторов, как состояние сохранения, материалы, условия хранения и экспонирования. В качесте примеров использованы
гобелены периода средневековья и Ренессанса из коллекции Метрополитен-музея. Автор
особенно детально описывает реставрацию гобелену из серии «Фигуры в Розовом Cаду»,
где применяется метод реконструкции.
The article analyzes what causes damage in tapestries and different methods of conservation
that are used at the Metropolitan Museum of Art, Textile Conservation Department. Each conservation
method has its advantages and disadvantages and therefore the method that one chooses
depends completely on the object and its characteristics. All examples used in this article are of
the tapestries form the Metropolitan Museum of Art Medieval collection. The author especially
focuses on one of the tapestries from the set Figures in the Rose Garden. For this tapestry reweaving
was chosen as a conservation method and the author explains why this treatment is the most
appropriate one.