Аналізується проблема впливу телебачення на індивідуальну психіку та соціалізацію дітей. Обстоюється думка, що
вплив телебачення на дитячу аудиторію є цілком просоціальним, а не тотальним і деструктивним, як це прийнято
вважати. Потенційно деструктивний (такий, що загрожує особистісній цілісності) медіавплив регламентується
суспільством, медіакомпетентністю глядачів і самими мас-медіями, які виконують соціальне замовлення суспільства.
Анализируется проблема влияния телевидения на индивидуальную психику и социализацию детей. Отстаивается
мнение, что влияние телевидения на детскую аудиторию является просоциальным, а не тотальным и деструктивным,
как это принято считать. Потенциально деструктивное (угрожающее целостности личности) медиавлияние
регламентируется обществом, личностной устойчивостью зрителей и самими маc-медиа, выполняющими социальный
заказ общества.
A TV influence on the individual psychological functioning and child socialisation is studied. It is stated that a TV influence
on the young audience is merely pro-socialising rather than global and destructive as it is generally perceived. Potentially
destructive (that is threatening for personal integrity) media influence is regulated by the society, media competence of the
audience, and mass media themselves, which are serving the social demands.
Key words: media influence, media text, media environment, media education