Стаття присвячена пошуку психологічних механізмів, що регулюють вплив медіапростору на індивідуальний
інформаційний простір, який представляє собою когнітивну систему з обмеженою ,,пропускною здатністю" та працює
па певних інформаційних ,, шифрах" (мова, образи). Розглядається феномен довіри до ЗМІ та система ,,вірю - не вірю ",
яка виконує функцію когнітивного фільтру, що тестує інформацію на достовірність та захищає групову ідентичність.
Статья посвящена поиску психологических механизмов, регулирующих влияние медиапространства на
индивидуальное информационное пространство, которое представляет собой когнитивную систему с ограниченной
«пропускной способностью» и работает па определенных информационных «шифрах» (язык, образы). Рассматривается
феномен доверия к СМИ и система верований, которая играет роль когнитивного фильтра, который тестирует
информацию на достоверность и защищает групповую идентичность.
The article is aimed to search for psychological mechanisms of regulation of media-space influence on an individual
information space, which is considered here as a cognitive system with restricted capacity, functioning through special
information codes (language, image). Phenomenon of trust to mass-media is viewed in a context of the belief-disbelief system as
a cognitive filter, which tests information for trustworthiness and protects the group identity.