У статті представлено дослідження топографічних можливостей тексту-письма.
Французький роман Просвітництва та романтизму становить об’єкт аналізу. Герой-оповідач, що
перебуває в ситуації відчуження від урбаністичного простору, на письмі створює свій власний
образ міста. Письмо про місто стає ієрогліфом ідентичності героя, що постає в амплуа homo
escribidus.
Статья представляет исследования топографических возможностей текста-письма. В
фокусе анализа французский роман Просвещения и романтизма. Герой-рассказчик, который
перебывает в ситуации отчуждения от урбанистического пространства, на письме создает свой
собственный образ города. Письмо о городе образует иероглиф идентичности героя, который
выступает в амплуа homo escribidus.
This article presents the study of topographic features of text-writing. French novel of the literary
epoch of the Enlightenment and Romanticism stands objects of analysis. The hero-narrator overcomes
the alienation of urban space creation by written words of his own image of the city. Writing about the
city is the hieroglyph of identity homo escribidus.