У статті проаналізовано акватичну символіку художнього простору В. Вітмена та
Б.-І. Антонича, що постала у творчості досліджуваних митців семіотично розкодованою та
художньо інтерпретованою з погляду архетипіки; доведено, що варіативність та різноманітність
міфосемантем водної першостихії світотворення становлять змістовно-структурну основу
міфопоетичного гідроейдосу В. Вітмена та Б.-І. Антонича.
В статье проанализована акватическая символика художественного пространства
У. Уитмена и Б.-И. Антонича, которая предстала в творчестве исследуемых авторов
семиотически раскодированной и художественно интерпретированной с точки зрения архетипики;
доказано, что вариативность и разнообразие мифосемантем водной первостихии
мироустройства являются содержательно-структурной основой мифопоэтического гидроэйдоса
У. Уитмена и Б.-И. Антонича.
In the article the aquatic symbolism of W. Whitman’s and B.-I. Antonych’s artistic space is
analyzed, which appeared in the authors’ works semiotically decoded and artistically interpreted in the light
of archetypes; it is proved that the variation and diversity of mythosemantems of water world first element
are the substantive and structural basis of W. Whitman’s and B.-I. Antonych’s mythopoetical hydroeidos.