Статтю присвячено подальшому детальному розробленню вже успішно
апробованого на практиці проекту зі збільшення кількості іноземних студентів, що навчаються англійською мовою в провідних українських університетах, ефективному залученню до цього процесу фахівців НАН України
і відповідному істотному зростанню доходів учасників проекту. Для аналізу цієї проблеми застосовано сучасні методи маркетингових досліджень.
Статья посвящена дальнейшей детальной разработке уже успешно апробированного на практике проекта по
увеличению количества иностранных студентов, обучающихся на английском языке в ведущих украинских
университетах, эффективному привлечению к этому процессу специалистов НАН Украины и соответствующему росту доходов участников проекта. Для анализа этой проблемы применены современные методы маркетинговых исследований.
The article is devoted to a further detailed development of the project that has been successfully realized (started) by
the authors and is aimed at the significant increase in the number of foreign students learned at Ukraine’s leading
universities, the efficient attraction of experts of the NAS of Ukraine, and the appropriate increase in the income of
Ukrainian participants of the project by several times. The modern methods of marketing studies of the indicated
problem are used.