Приведены результаты анализа динамики главных линий чистовых клетей широкополосного стана горячей прокатки (ШСГП) при различных его схемах и составе оборудования. Предлагается к реализации безредукторная схема линии привода чистовых клетей с двигателем переменного тока и удлиненным промежуточным валом, обеспечивающая минимальный уровень динамических нагрузок с коэффициентом динамичности в интервале 1,5 ≤ Кд ≤ 2,0, что увеличит надежность работы линии привода прокатной клети в целом.
Приведені результати аналізу динаміки головних ліній чистових клітей широкоштабового стану гарячої прокатки. Розглянуті найбільш раціональні варіанти реконструкції діючих ліній приводів прокатних клітей при різних їх схемах і складі обладнання. Пропонується до реалізації безредукторна схема лінії приводу чистових клітей з двигуном змінного струму і подовженим проміжним валом, що забезпечує мінімальний рівень динамічних навантажень з коефіцієнтом динамічності в інтервалі 1,5 ≤ Кд ≤ 2,0, що збільшить надійність роботи лінії приводу прокатної кліті в цілому.
Results of analysis of dynamics of the main finishing mill trains of the broad–strip mill hot rolling under its various schemes and the composition of the equipment are brought. The scheme of a line of a traction mechanism of finishing stands with the engine of an alternating current and the extended intermediate shaft, providing a minimum level of dynamic loads by coefficient of dynamism in the range of 1,5 ≤ Кд ≤ 2,0, is offered to realisation direct-drive, which will increase the reliability of work of a line of a traction mechanism of a rolling cage in general.