В производственных условиях колесопрокатного цеха ОАО «ИНТЕРПАЙП НТЗ» реализованы технологические схемы выплавки, внепечной обработки, прокатки, и термического упрочнения высокопрочных с повышенной износостойкостью железнодорожных бандажей марки «Т» по ТУ У 35.2–23365425–628:2008. Из опробованных способов охлаждения высокопрочных локомотивных бандажей 1060х143х98, изготовленных из микролегированной ванадием стали, наиболее эффективными с точки зрения достижения конкурентоспособности и необходимого уровня механических свойств являются поштучная закалка на вертикальной закалочной машине и объемная закалка стопой.
У виробничих умовах колесопрокатного цеху ВАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ» реалізованоі технологічні схеми виплавки, позапічної обробки, прокатування і термічного зміцнення високоміцних залізничних бандажів марки «Т» з підвищеною зносостійкістю по ТУ У 35.2–23365425–628:2008. З випробуваних способів охолоджування високоміцних локомотивних бандажів 1060х143х98, виготовлених з мікролегованої ванадієм сталі, з погляду досягнення конкурентоспроможності і необхідного рівня механічних властивостей найефективнішими є поштучний гарт на вертикальній гартівній машині та об'ємний гарт стопою.
Under production conditions of the wheel rolling shop of the public corporation «Interpipe NTZ» technological schemes of melt, out of furnace processings, rolling, and thermal hardening of high-strength with the raised wear resistance of railway bandages of grade «Т» on Standard 35. 2–23365425–628:2008 are realized. From the tested ways of cooling of high-strength locomotive bandages 1060х143х98, produced from the microalloyed by vanadium steel, the most effective from the point of view of achievement of competitiveness and necessary level of mechanical properties are piece hardening by the vertical hardening car and volume hardening by the stock.