В данной работе вводится понятие нового термина критерия поиска информации «социальный индекс», главной задачей которого является вычисление значимости любого Web-документа для конечного пользователя в зависимости от его текущих интересов. Методика его определения и применения при создании независимых поисковых систем рассмотрены в данной статье.
У даній роботі вводиться поняття нового терміна критерію пошуку інформації – соціальний індекс. Його головним завданням є – обчислення важливості будь-якого Web-документа для кінцевого користувача в залежності від його поточних інтересів. Методика визначення та застосування соціального індексу при створенні незалежних пошукових систем розглянуті в тексті даної статті.
Social index is a new standard of information search, which is defined in the given work. Its main task is to calculate the significance of any Web-document to the end user depending on his/her current task. The method of its determination and application for the creation of independent search systems is considered in the text of this article.