В статье рассматривается такой вид композиционно-речевой формы описания, как пейзаж и его функции в художественном произведении (на материале произведений В.С. Моэма). Будучи одним из наиболее адекватных средств
изображения процессов, происходящих не только в объективной, но и субъективной реальности пейзаж отличается стилистически-содержательной полифункциональностью.
У статті розглядається такий різновид композиційно-мовленнєвої форми
опису, як пейзаж та його функції у художньому творі (на матеріалі творів В.С.
Моема). Як один з найадекватніших засобів зображення процесів, що
відбуваються не лише у об'єктивній, але й у суб'єктивній реальності пейзаж
вирізняється стилістично-змістовною поліфункціональністю.
The article deals with such a kind of composition speech form of description as
landscape and its functions in fiction. Being one of the most adequate means of depicting
the processes which take place not only in objective but also in subjective reality
landscape is peculiar for its multifunctional character of style and content.