Розкрито сутність побутового обслуговування як виду бізнес-діяльності суб’єктів господарювання, пов’язаного з наданням послуг, спрямованих на задоволення побутових потреб населення. Дослі- джено особливості ведення бізнесу в сфері побутового обслуговування в умовах постіндустріального розвитку економіки України. Відображено результати анкетування, за якими виявлено причини відмови населення від придбання побутових послуг та основні чинники, якими керуються споживачі у виборі сервісного підприємства. Визначено позитивні та негативні фактори розвитку підприємств цієї галузі в Україні.
Раскрыта сущность бытового обслуживания как вида бизнес-деятельности субъектов хозяйствования, связанная с предоставлением услуг, направленных на удовлетворение бытовых потребностей населения. Исследованы особенности ведения бизнеса в сфере бытового обслуживания в условиях постиндустриального развития экономики Украины. Отражены результаты анкетирования, предметом которого было выявление причин отказа населения от приобретения бытовых услуг и основных факторов, которыми руководствуются потребители при выборе сервисного предприятия. Выявлены позитивные и негативные факторы развития предприятий данной отрасли в Украине.
In the article the author reveals the essence of domestic service as a type of business activities of economic entities related to the provision of services aimed at the satisfaction of household needs of the population. Peculiarities of conducting business in the sphere of consumer services in the conditions of postindustrial development of the economy of Ukraine are determined. results of the questionnaire survey, the subject of which was to identify the reasons for the refusal of the population from the acquisition of household services and the main factors, which are guided by consumers when choosing a service enterprise are reflected the. Positive and negative factors of the development of this industry in Ukraine are identified.