Для квазилинейной динамической игры, описываемой системой с импульсными воздействиями, получены достаточные условия сближения с цилиндрическим множеством за некоторое гарантированное время. При этом применена техника метода разрешающих функций основанного на использовании специальных многозначных отображений и их се7екторов. Моменты импульсных воздействий и величины скачков предполагаются заданными.
Для квазілінійної гри. що описується системою з імпульсною дією, отримані достатні умови зближення з циліндричною множиною за деякий гарантований час. При ньому застосована техніка методу розв’язуючих функцій, що базується на використанні спеціальних багатозначних відображень та їх селекторів. Моменти імпульсної дії та величини скачків вважаються заданими.
The paper investigates the dynamic game described by a system subject to impulse effect at certain instants of time. Conditions, providing for its trajectory in guaranteed time to approach a cylindrical set are obtained. In so doing, the technique of the method of resolving functions based on special set-valued mappings is employed.