Автор зіставляє оповідання «Смерть у Венеції» Томаса Манна, «Моніза Кляв’є» Славоміра Мрожека і роман «Перверзія» Юрія Андруховича у спільному полі мотивів фатальної подорожі та любові, інтерпретуючи ці твори за посередництвом опозицій «повернення/пошук» і «шукання коренів/відрубування коренів».
Автор сопоставляет рассказы «Смерть в Венеции» Томаса Манна, «Мониза Клявье» Славомира Мрожека и роман «Перверзия» Юрия Андруховича в общем поле мотивов фатального путешествия и любви, интерпретируя эти произведения посредством оппозиций «возвращение/поиск», «поиск корней/отсекание корней».
Author compares short stories Death in Venice by Thomas Mann, Moniza Clavier by Sławomir Mrożek and a novel Perversion by Yuriy Andrukhovych within a common set of motives of fatal journey and love, analyzing these works of literature through the oppositions “return/search”, “searching for the roots/cutting off the roots”.