Переборення семантичної спустошеності особового імені стає естетично значимим як у художній, так і в публіцистичній творчості видатного українського письменника Олеся Гончара. Особові імена у своїй внутрішній структурі розвивають соціально-експресивні семи, котрі спрямовують образне публіцистичне слово на відтворення актуальних проблем українського суспільства. Вони дають уявлення про конотативний словник публіцистичної ономастики Олеся Гончара, указують на те, що це один із найважливіших семантичних способів організації операцій розуміння реципієнтом твору. Ідеологічні й світоглядні позиції письменника та його творча манера дають можливість говорити про позначений рисами індивідуальності ономастичний простір публіцистики автора.
С привлечением широкого иллюстративного материала и эффективных методов раскрываются специфические функции личного имени в публицистическом тексте.
With bringing in of wide illustrative material and effective methods the specific functions of the personal name open up in a publicism text.