У статті розглядається мистецька педагогічна технологія навчання іспанської мови. Інтегрування популярного методу пісенного демаршу до традиційної системи лінгвістичного навчання забезпечуює пришвидшене подолання мовних бар’єрів, поглиблене вивчення фонетики, розвиток мовленнєвого слуху, опору на артикуляційні відчуття, що гарантує якісні показники формування комунікативної компетенції у студентів. Надаються деякі рекомендації щодо організації навчання іспанської мови з активним використанням римованих текстів: поезії, пісень.
В статье рассматривается педагогическая технология обучения испанскому языку средствами искусства. Интегрирование популярного метода песенного демарша в традиционную систему лингвистического обучения обеспечивает ускоренное преодоление языковых барьеров, углубленное изучение фонетики, развитие речевого слуха, активную опору на артикуляционные ощущения, что гарантирует качественные показатели формирования коммуникативной компетенции у студентов. Предоставляются некоторые рекомендации по организации обучения испанскому языку с активным использованием рифмованных текстов: поэзии, песен.
The article deals the use of аrt pedagogical technology of learning Spanish. The integration of the popular method of song demarche into the traditional system of language learning helps to overcome communication barriers quickly, to study phonetics profoundly, to develop linguistic ear, to use active articulation which guarantee the quality of learning and shaping communicative competence of students. The author gives recommendations to learn Spanish with an active use of rhymed texts: poetry, songs.