В статье рассмотрены преимущества применения технологий паблик рилэйшнз для домашних хозяйств - объектов сельского зеленого туризма. Обоснована целесообразность использования PR как одного из инструментов, стимулирующего развитие сельского зеленого туризма в Крыму, обеспечивающего привлечение потока рекреантов в функционирующие хозяйства.
У статті розглянуті переваги вживання технологій паблік рілейшнз для домашніх господарств - об'єктів сільського зеленого туризму. Обгрунтована доцільність використання PR як одного з інструментів, стимулюючих розвиток сільського зеленого туризму в Криму, залучення потоку рекреантів у функціонуючі господарства.
In the given article the advantages of application of technologies of public relations are considered for the households - objects of rural green tourism. Expedience of the PR use is grounded as one of instruments that stimulate the development of rural green tourism in Crimea, bring the thread of recreants in the functioning households.