В статье рассматривается факторы, воздействующие на выбор в условиях неопределенности. К этим факторам относятся: 1) минимальный и максимальный спрос, 2) средняя маржинальная прибыль, 3) средние маржинальные потери от не реализации.В краткосрочном периоде для выбора в условиях неопределенности предлагается использовать категорию ожидаемой экономической прибыли и критерий недостаточного основания, а также две формулы.В долгосрочном периоде выбор будет зависеть от возможности использовать инновационную деятельность для максимизации отношений: средняя маржинальная прибыль / средние маржинальные потери от не реализации.
У статті розглядається чинники, що впливають на вибір в умовах невизначеності. До цих чинників відносяться: 1) мінімальний і максимальний попит, 2) середній маржінальний прибуток, 3) середні маржінальні втрати від не реалізації.У короткостроковому періоді для вибору в умовах невизначеності пропонується використовувати категорію очікуваного економічного прибутку і критерій недостатньої підстави, а також дві формули.У довгостроковому періоді вибір залежатиме від можливості використовувати інноваційну діяльність для максимізації відносин: середній маржінальний прибуток / середні маржінальні втрати від не реалізації.
This paper is concerned with the factors which determine a choice under uncertainty. These factors are: 1) minimum and maximum demand, 2) average marginal profit, 3) average marginal losses from unsale. In short period the paper offers to use expected economic profit and the criteria of unsufficient grounds and also offers two formulas to make choice under uncertainty. In long term it is necessary to change the relationship between marginal profit and marginal losses from unsale.