Затронуты проблемы повышения эффективности космических услуг, предоставляемых украинскими предприятиями на международном рынке. Проведена оценка критериев, влияющих на формирование внешнеэкономической стратегии сбыта услуг. Рассмотрена специфика этапов рыночной стратегии. Предложен поэтапный алгоритм разработки внешнеэкономической стратегии с целью адаптации предприятия к рынку.
Торкнуться проблеми підвищення ефективності космічних послуг, що надаються українськими підприємствами на міжнародному ринку. Проведена оцінка критеріїв, що впливають на формування зовнішньоекономічної стратегії збуту послуг. Розглянута специфіка етапів ринкової стратегії. Запропонований поетапний алгоритм розробки зовнішньоекономічної стратегії з метою адаптації підприємства до ринку.