В статті автор акцентує увагу на тому, що Конституція України залишила
відкритим питання про місце прокуратури в системі органів державної влади. Не заповнює цю прогалину і Закон України «Про прокуратуру» (1991 р.), не дивлячись на пряму вказівку Конституції України про те, що організація та порядок діяльності органів
прокуратури України визначаються законом. Таким чином, сучасна конституційна модель прокуратури не дає повної і чіткої відповіді на це теоретичне питання, що має і
практичне значення, оскільки ним визначається і місце, і роль прокуратури як органу
нагляду за дотриманням прав і свобод людини і громадянина.
Ключові слова: прокуратура в системі органів державних інститутів; права і свободи людини і громадянина; прокурорський нагляд.
В статье автор акцентирует внимание, что Конституция Украины оставила открытым вопрос о месте прокуратуры в системе органов государственной власти. Не
восполняет этот пробел и Закон Украины «О прокуратуре» (1991 г.), несмотря на прямое указание Конституции Украины о том, что организация и порядок деятельности
органов прокуратуры Украины определяются законом. Следовательно, современная конституционная модель прокуратуры не дает полного и ясного ответа на этот теоретический вопрос, имеющий и практическое значение, поскольку им определяется и
место, и роль прокуратуры как органа надзора за соблюдением прав и свобод человека
и гражданина.
Ключевые слова: прокуратура в системе органов государственных институтов;
права и свободы человека и гражданина; прокурорский надзор.
The author of the article stresses that the Constitution of Ukraine has not solved the question about the place of the prosecutor s office in the system of organs of the state power. The
Law of Ukraine On the public prosecutor s office (1991) didn t fill this gap inspite of the
direct indication of the Constitution that the organization and order of activities of the public
prosecutor s office are determined by this Law. Hence, the modern constitutional model of the
organs of the public prosecutor s office doesn t give a full and clear answer to this theoretical
question which has the practical significance, because it must regulate not only the question
of the place of the organs of public prosecutor s office in the system of the separation of powers, but the questions of the place and the role of organs of public prosecutor as organs of
supervision concerning the observance of the rights and freedoms of citizens