У науковій статті розглянуто питання щодо вибору антикризової стратегії машинобудівних підприємств в кризових умовах функціонування. Беручи до уваги особливості діяльності підприємств цієї галузі, запропоновано на основі структурно-морфологічного аналізу застосувати морфологічну матрицю у процесі вибору антикризової стратегії.
В научной статье рассмотрены вопросы, касающиеся выбора антикризисной стратегии машиностроительных предприятий в кризисных условиях функционирования. Учитывая особенности деятельности предприятий данной отрасли, предложено на основе структурно-морфологического анализа использовать морфологическую матрицу в процессе выбора антикризисной стратегии.
Selection of the anti-crisis strategy of the machinebuilding enterprises in the crisis situation is considered in the article. Considering the features of the enterprise activity of this industry, it is proposed basing on the structural and morphological analysis to use the morphological matrix in the process of the anti-crisis strategy selection.