Існуюча система медичного огляду кандидатів у водії і водіїв транспортних засобів, вимагає серйозної переробки і уніфікації вимог різних діючих на Україні нормативних документів, що визначають критерії здоров'я і придатність операторів транспортних засобів до своєї діяльності. З метою підвищення якості і забезпечення профілактичної спрямованості роботи лікарів медичних комісій по огляду кандидатів у водії і водіїв, необхідне створення системи навчання і перепідготовки лікарів комісій питанням медицини праці/профпатології у транспортників. Об'єктивна реальність сьогоднішнього дня вимагає введення до складу лікарської комісії по огляду водіїв врача-психофізіолога. Необхідно виключити з переліку необхідних досліджень кандидатів у водії і водіїв транспорту такі дослідження як: загальний аналіз крові, загальний аналіз сечі, визначення групи крові і резус-фактору і оптимізувати систему наркологічного огляду кандидатів у водії і водіїв транспорту. На основі аналізу результатів "вибраковування" водіїв за наслідками медоглядів, доцільно провести дослідження по оптимізації переліку медичних протипоказань до управління транспортом, зробивши основний упор на офтальмоергономику і ретельне дослідження серцево-судинної системи.
The analysis of data of literature shows that questions of the medical providing workings on a motor transport little studied.
To the present tense legal frameworks of psychological selection of drivers of motor transport are fully absent, it is not enough questions are studied about the mechanism of fight against a visual fatigue in a trip and road traffic accident-related to him .
Further research and optimization is required by the medical criteria of admitting to the management a motor transport,
There is unjustified high-frequency of refusal to delivery of professional and amateur rights to the management a motor transport physically to the healthy persons of able to work age.
It is not enough questions are studied about the mechanism of forming of pain syndrome at professional diseases of vertebral column at the drivers of motor transport.
Information is absent about frequency at them to morbidity of organs of circulation of blood and the systematized information about medical reasons of road traffic accident in the different regions of Ukraine.
The questions of attestation of workplaces which can act meaningful part in the control occupational take a health system workings on a motor transport are examined.