Досліджуються системи для онлайнового навчання, побудовані відповідно до стандарту SCORM. Проаналізовано особливості формування навчального середовища на різних етапах процесу навчання, який передбачає виконання студентом практичних завдань та їх автоматизовану перевірку. Основні підходи демонструються на прикладі навчальної системи IUDICO, розробленої для вивчення програмування. Розглянуто використання зовнішніх сервісів для перевірки рівня знань студентів та їх практичних навиків у написанні коду програм. Оцінювання результатів навчання виконується за допомогою метрик, які застосовують для оцінки якості програмного забезпечення.
Online learning systems built according to SCORM standard are investigated. The main aspects of organization of the educational environment are analyzed at different stages of the educational process that includes student’s execution of practical tasks and their automated verification. The main approaches are demonstrated with the example of the learning system IUDICO, designed to study programming. Usage of external services for checking students’ knowledge level and their practical skills in writing code is discussed. Evaluation of learning results is done by means of metrics that are usually used to evaluate a software quality.
Исследуются системы онлайнового обучения, построенные соответственно стандарту SCORM. Проанализировано особенности формирования обучающей среды на различных этапах учебного процесса, который предусматривает выполнение студентом практических заданий и их автоматизированную проверку. Основные подходы продемонстрировано на примере обучающей системы IUDICO, разработанной для обучения программированию. Рассмотрено использование внешних сервисов для проверки уровня знаний студентов и их практических навыков при написании кода программ. Оценивание результатов обучения производится с помощью метрик, которые применяют для оценки качества программного обеспечения.