У статті проаналізовано чинники взаємодії підприємства з економічними агентами, розроблено схему чотирирівневої моделі впливу зовнішніх чинників макро- та мікросередовища на експортну стратегію підприємства, а також запропоновано формулу кількісної
оцінки впливу постачальників на експортну діяльність підприємства. Доведено переважаючу роль макроекономічних показників у реалізації експортної стратегії підприємства.
За допомогою кореляційного аналізу виявлено ієрархію чинників впливу на діяльність
конкретного підприємства.
The factors of co-operation of enterprise with economic agents are analyzed in the article, the four-level model of
influence of macro- and micro-environment factors on enterprise export strategy is made, and also the formula of
quantitative estimation of suppliers influence on export activity of enterprise is offered . The prevailing role of
macroeconomic indexes is well-proven in realization of export strategy of enterprise. By a cross-correlation analysis
it is found out the hierarchy of factors of influence on activity of particular enterprise.