Стаття присвячена дослідженню пропагандистської кампанії нацистських
ідеологів спрямованої на викриття репресивно-каральної акції радянської системи у Вінниці. На основі публікацій в окупаційній періодиці, плакатної та карикатурної графіки, листівок здійснюється спроба визначити місце та роль
Вінницької трагедії в системі формування нового інформаційного простору на
території окупованої України. Аналізується робота пропагандистів спрямована на підрив іміджу радянської влади за допомогою «Вінницького образу» більшовицького терору в очах світової громадськості. Характеризується масив
періодики у якому відображено Вінницьку трагедію та визначаються основні
вектори пропагандистів спрямовані на викриття винуватців злочину. Аналізується графічна продукція вінницької тематики у системі формування візуального образу ворога. Виокремлюються основні напрями ідеологічного тиску на
свідомість українців. Наведено приклади використання віршованих творів для
посилення емоційної складової впливу на свідомість читачів окупаційних газет.
The article investigates the propaganda campaign of Nazi ideology aimed at
exposing the repressive and punitive action of the Soviet system in the winery. On the
basis of publications in the occupation periodicals, poster and caricature graphics,
flyers is an attempt to define the place and role of the Vinnytsia tragedy in the
formation of a new system of information space in occupied Ukraine. Analyzes the
work of propaganda aimed at undermining the image of the Soviet regime with the
help of «Vinnitsa image» Bolshevik terror in the eyes of world public opinion. It is
characterized by an array of periodicals, which covers the Vinnytsia massacre and
determined the main vectors of promoters designed to expose the perpetrators of the
crime. Graphics products Vinnitsa analyzed subjects in the system of formation of the
visual image of the enemy. Singles out the main directions of ideological pressure on
the consciousness of Ukrainians. Examples of the use poetic works to strengthen the
emotional component of influence on the minds of readers of newspapers occupation.