У статті пропонується звернути увагу на значення іконографії та основних інструментів іконографічного аналізу у нумізматичних дослідженнях на прикладі монетного карбування руських удільних князівств XIV–XV ст.
Приклади наведено стисло, оскільки дана тематика має прикладний характер
і потребує великого обсягу викладу для кожного конкретного випадку.
Практично втілений майже у кожному нумізматичному дослідженні, міждисциплінарний зв’язок іконографії і нумізматики проте не знайшов ще ґрунтовного теоретичного визначення та методологічного оформлення і досі чекає
на своїх дослідників. У цьому ключі, по-новому постає проблема атрибуції
знакових зображень, які відносять до «князівської символіки» у монетному
карбуванні ХІV — початку XV ст. з території Середнього Подніпров’я.
The article suggests paying attention to meaning of iconography and of the main
tools iconographic analysis for numismatic research on the example coinage of Rus'
autonomous principalities in XIV–XV centuries. The examples are short, because this
subject has an applied nature and requires a large volume of presentation for each
case. The interdisciplinary communication of iconography and numismatics implemented
in almost every numismatic research, but not found a comprehensive definition
of theoretical and methodological design and still awaits for its researchers. In this
vein, a new problem arises attribution images that refer to the “princely symbols” in
the coinage of XIV — early XV centuries at the Middle Dnipro region.