У статті характеризуються основні напрямки діяльності педінститутів Сумщини. Автор зазначає, що складно вирішувалося
питання щодо забезпечення вишів висококваліфікованими викладацькими кадрами. Водночас, зросла кількість спеціальностей, за
якими готували кадри, педінститути стали осередками з вивчення
української мови російськомовної Сумщини, важливими методичними центрами регіону, певних успіхів досягли в науково-дослідній
роботі. Зазначається, що у вишах намагалися вирішити питання зміцнення навчально-матеріальної бази, але не завжди успішно.
В статье характеризуются основные направления деятельности пединститутов Сумщины. Автор отмечает, что сложно решался вопрос обеспечения вузов высококвалифицированными преподавательскими кадрами. В то же время, возросло количество
специальностей, по которым готовили кадры, пединституты стали центрами по изучению украинского языка русскоязычной Сумщины, важными методическими центрами региона, определенных
успехов достигли в научно-исследовательской работе. Отмечается, что в вузах пытались решить вопрос укрепления учебно-материальной базы, но не всегда успешно.
The article describes the main directions of activity of pedagogical
institutes of Sumy region. The author notes that the issue of providing
high schools with highly skilled teaching staffwas difficult to solve. At
the same time, the number of specialties increased by which the staff
was prepared, pedagogical institutes became centers of studying the
Ukrainian language by the Russian-speaking citizens of Sumy region,
important methodological centers of the region, certain accomplishments
were achieved in research work. It is noted that the higher educational
establishments tried to solve the issue of enhancing the educational
and material base, but not always successfully.