У статті подано спробу зʼясувати прийоми введення автором
у поетичний текст різнорівневих фольклорних елементів і
конструювання на їх основі індивідуально-авторської системи
художнього образотворення. Розглянуто роль фольклорного
складника у формуванні поетичного світогляду, мовно-поетичної
картини світу митця. Звернено увагу на особливості використання
та способи реалізації різножанрових фольклорних елементів
у архітектоніці авторських текстів. Проаналізовано фольклорні
образи, фольклорні ситуації, фольклорні мотиви як трансформовані
реалії уснонародної словесносності з урахуванням їх семантики,
естетичного змісту, стилістичних функцій. Осмислено фольклорні
компоненти у структурі авторського поетичного тексту як мовно-
естетичні знаки української культури.
The article attempts to find out the methods of introducing the author
into a poetic text of multilevel folklore elements and the construction
of an individual-authorʼs artistic-figurative system of education on the
basis of them. The role of the folklore component in the formation of a
poetic outlook, a language and poetic picture of the world of the artist is
considered. The attention is paid to the peculiarities of use and methods
of implementing multi-ethnic folklore elements in the architectonics of
the authorʼs texts. The folkloric images, folklore situations, folk motifs
as transformed realities of universal folklore are analyzed, taking into
account their semantics, aesthetic content, stylistic functions. The folklore
components in the structure of authorʼs poetic text as linguistic and
aesthetic signs of Ukrainian culture are comprehended.