У мові сучасних мас-медіа джерелом експресії є оказіоналізми.
Пошуки виразності висловлювання зумовлюють появу ситуативних
новотворів – виразних експресивних оказіональних утворень,
які поділяємо на 2 групи: оказіоналізми, що виникли на базі
продуктивних словотвірних типів, і оказіоналізми, утворені
за допомогою непродуктивних типів словотвору. Розглянуто
оказіоналізми, які стосуються суспільно-політичної лексики.
Частина з цих новотворів належить до стилістично нейтральної
лексики, але переважають оказіоналізми розмовного характеру,
часто зі зниженою експресією.
Nonce words is one of the powerful means of the expressiveness
in modern mass-media. Ways of expressiveness of language units
predetermine. The appearance of situational occasionalisms i.e.
expressive occasional language units divided in 2 groups: nonce words
coined by using productive wordbuilding types and nonce words formed
by means of unproductive wordbuilding types. The author analyses nonce
words used in the socio-political discourse. Part of the nonce words from
the group are stylistically neutral words with prevailing colloquial nonce
words which are as a rule less expressive.