Прозова творчість андеграундового митця Мирослава Ягоди
позначення зверненням до експериментальних технік письма, зокрема
поєднанням прийомів «автоматичного письма», «потоку свідомості»
із постмодерною іронічною мовною грою, вибудовуванням ризоматичної композиції, де розвиток дії промальовується скоріше
почуттєво-інтуїтивно, ніж подіємо. Через метафору війни
оголюється внутрішній конфлікт митця із самим собою та світом, а
текстові механізми «працюють» на створення «багатого» тексту.
Автор намагається малювати словом моторошні картини, що відразу мають активізувати підсвідомі інтуїтивні смисли в обхід
логіці та традиційному сприйняттю тексту; послуговується типографічними засобами увиразнення тексту. Деконструюючи
мову та письмо, М. Ягода видобуває приховані сенси, що роблять комунікативний дискурс твору «Вóйна малого жорстокого числа»
непрозорим, густим, глибоким та відкритим до багатьох інтерпретацій, з яких жодна не буде вичерпною.
The underground artist Myroslav Yahoda’s prose is specific by application of
experimental writing techniques, in particular the combination of methods of
«automatic writing», «flow of consciousness» with postmodern ironic language play
and the construction of a rhizomatic composition, where the development of action is
drawn more sensually intuitively than evently. Through the metaphor of the war the
artist’s inner conflict with himself and the world is exposed, and the text
mechanisms «work» to create a «rich» text. The author tries to draw by the word
creepy pictures that immediately have to intensify subconscious intuitive meanings
bypassing the logic and traditional perception of the text; uses typographic means to
express the text. Deconstructing the language and the writing, M. Yahoda extracts
the hidden meanings that make the communicative discourse of the work «War of
the Small Fierce Number» opaque, thick, deep and open to many interpretations, none of which will be exhaustive.