Стаття присвячена проблемі функціонування топосу Риму в романі Яцека Бохенського “Овідій Назон – поет” та у повісті Юрія Мушкетика “Літній лебідь на зимовому березі”. Рецепція простору міста відображена крізь символічний та міфологічний контексти. Автор акцентує увагу на модифікаціях просторового образу Риму, аналізує його проекції: храм, гора, сад.
Статья посвящена проблеме функционирования топоса Рима в романе Яцека Бохенского “Овидий Назон – поэт” и в повести Юрия Мушкетика “Летний лебедь на зимнем берегу”. Рецепция пространства города отображена через символический и мифологический контексты. Автор акцентирует внимание на модификациях пространственного образа Рима, анализирует его проекции: храм, гора, сад.
The article deals with the problem of function the Rome topos in Jacek Bochensky’s novel “Ovidius Naso – poet” and in Jury Mushketic’s narrative “The summer swam on the winter shore”. The space reception of the city is reflected through symbolic and mythical contexts. The author focuses on modifications Rome space image, analyzes its projections: the temple, the garden, the mountain.