Стаття “Фланер двох берегів”: образ Парижу в творчості Ґійома Аполлінера” підкреслює особливе захоплення поета французькою метрополією. Опираючись на певні біографічні факти, а також на прозові і поетичні твори Аполлінера, дослідження репродукує перехід урбаністичного натхнення в літературні модерністські експресії та визначає елементи створеного Аполлінером образу Парижу, які стали ремінісценціями у французькій поезії ХХ століття.
Статья “Фланёр двух берегов”: образ Парижа в творчестве Гийома Аполлинера” подчёркивает особенное восхищение поэта французской метрополией. Опираясь на некоторые биографические факты, а также на прозаические и поэтические произведения Аполлинера, исследование воспроизводит переход урбанистического вдохновения в литературные модернистские экспрессии и определяет элементы созданного Аполлинером образа Парижа, которые стали реминисценциями во французской поэзии ХХ века.
The article “Le Flâneur des deux rives”: the image of Paris in the work of Guillaume Apollinaire" underlines the particular fascination of the poet by the French metropolis. Based on some facts of his biography and the poetic and prosaic works of Apollinaire, the study traces the transition of the urban inspiration to the modernist literary expressions and defines the elements of the image of Paris, created by Apollinaire, who became reminiscences in French poetry of the twentieth century.