The article defines the essence of the concept of marketing information, marketing research and a hierarchy of these concepts. The classification of marketing information, which has an applied focus on the creation of special databases, is analyzed. The essence of marketing research and their role in the marketing information system are described. It is substantiated that, in the context of uncertainty, the importance of effective operation of the marketing research subsystem, whose role is to collect the necessary information to make management decisions, increases, that are designed to eliminate market uncertainty and reduce the risks of entrepreneurial activity in the management decision-making process for problem areas of marketing.
У статті визначено сутність поняття маркетингової інформації, маркетингових досліджень та ієрархію цих понять. Проаналізовано класифікацію маркетингової інформації, яка має прикладну спрямованість на створення спеціальних баз даних. Описано суть маркетингових досліджень та їх роль у системі маркетингової інформації. Обґрунтовано, що в умовах невизначеності зростає значення ефективної роботи підсистеми маркетингових досліджень, роль якої полягає у збиранні необхідної інформації для прийняття управлінських рішень, що покликані усунути ринкову невизначеність і знизити ризики підприємницької діяльності в процесі прийняття управлінських рішень щодо проблемних сфер маркетингової діяльності.
В статье определена сущность понятия маркетинговой информации, маркетинговых исследований и иерархия этих понятий. Проанализирована классификация маркетинговой информации, которая имеет прикладную направленность на создание специальных баз данных. Описаны суть маркетинговых исследований и их роль в системе маркетинговой информации. Обосновано, что в условиях неопределенности возрастает значение эффективной работы подсистемы маркетинговых исследований, роль которой заключается в сборе необходимой информации для принятия управленческих решений, призванных устранить рыночную неопределенность и снизить риски предпринимательской деятельности в процессе принятия управленческих решений по проблемным сферам маркетинговой деятельности.