У статті узагальнено практичний досвід організації та проведення експертиз регіональних програм інформатизації та описано проблемну ситуацію використання діючої нормативно-правової бази проведення експертизи, яка полягає у тому, що нормативно-правова база проведення експертизи завдань і проектів національної програми інформатизації не враховує особливості регіональних програм інформатизації як об’єктів експертизи, а більше адаптована для експертного оцінювання конкретних завдань (проектів), де необхідно дати оцінку конкретним технічним рішенням. Запропоновано методичні підходи, які дають змогу отримати комплексну та всебічну оцінку програми на етапах її формування та виконання.
В статье обобщен практический опыт организации и проведения экспертиз региональных программ информатизации и описана проблемная ситуация по использованию действующей нормативно-правовой базы проведения экспертизы, которая заключается в том, что нормативно-правовая база проведения экспертизы заданий и проектов национальной программы информатизации не учитывает особенности региональных программ информатизации как объектов экспертизы, а больше адаптирована для экспертной оценки конкретных заданий (проектов), где необходимо дать оценку конкретным техническим решениям. Предложены методические подходы, которые позволяют получить комплексную и всестороннюю оценку программы на этапах ее формирования и исполнения.
Important components of the national information program are regional programs of informatization (RPI) developed by local executive authorities. When forming the regional program of informatization, regional features of state-owned projects of informatization of state bodies, as well as regional aspects of branch programs of informatization are taken into account. The methodical approaches that are allowed to obtain a comprehensive and comprehensive evaluation of the program at the stages of its formation and execution are offered.