У статті розглянуто можливості кінематографічної візуалізації художнього простору в доробку Є. Гуцала й пов'язанні з ними літературні словесні аналоги монтажних, композиційних і ритмічних ресурсів кіно. Указано на перегуки художніх засобів прозаїка з класичними малярськими творами й фільмами, теорією кіно С. Ейзенштейна.
The article considers possibilities of cinematographic visualization of artistic space in the prose works by Y. Hutsalo and related literary verbal analogues within editing, compositional and rhythmic resources of the cinema. There is a correspondence between the means of the writer and those of classical painting and feature films, as well as S. Eisenstein's theory of cinema.
В статье проанализированы возможности кинематографической визуализации художественного простраства в прозе Е. Гуцало и связанные с ними литературные словесные аналоги монтажных, композиционных и ритмических ресурсов кино. Отмечены переклички художественных приёмов прозаика с классическими живописными произведениями и фильмами, теорией кино С. Эйзенштейна.