В статье изложен анализ ресурса работы элементов рельсового пути по критериям бокового износа головок рельсов в эксплуатационных условиях с учетом особенностей работы в криволинейных участках малых радиусов. Рассмотрены факторы, влияющие на сверхнормативный боковой износ рельсов на участках со сложными условиями эксплуатации. Целью данной работы является повышение ресурса работы рельсового пути посредством уменьшения бокового износа рельсов и повышение устойчивости рельсового пути в сложных условиях эксплуатации.
У статті викладено аналіз ресурсу роботи елементів рейкової колії за критеріями бічного зносу головок рейок в експлуатаційних умовах з урахуванням особливостей роботи в криволінійних ділянках малих радіусів. Розглянуто чинники, що впливають на наднормативний бічний знос рейок на ділянках зі складними умовами експлуатації. Метою даної роботи є підвищення ресурсу роботи рейкової колії за допомогою зменшення бічного зносу рейок і підвищення стійкості рейкової колії в складних умовах експлуатації.
In the paper, operational life of the rail track components is analyzes by criteria of side wear of railheads under operational conditions with taking into account peculiarities of operation in small-diameter curvilinear sections. Factors effecting the above-norm side wear of rails within the sections of complex operational conditions were studied. Objective of the research was to increase operational life of the rail track through reducing side wear of the rail track and improving stability of the rail track under complex operational conditions.