У статті поетику прози В. Дрозда зінтерпретовано з погляду теорії кіномистецтва. Автор
доводить, що характерні засоби кінематографічного членування простору можна виявити й
у манері візуалізації викладу в доробку відомого українського письменника другої половини
ХХ ст. З'ясовано художні функції і стильову природу вербальних аналогів кінематографічної
образності.
The paper offers an attempt to interpret the poetics of V. Drozd’s prose in terms of the theory
of cinematographic art. The author demonstrates that characteristic features of cinematographic
segmentation of space can be revealed in the manner of narrative visualization of the known Ukrainian
writer of the 2nd half of the 20th century. Artistic functions and style nature of verbal analogues of
cinematographic imagery have been clarified.
В статье предпринята попытка интерпретировать
поэтику прозы В. Дрозда с позиций теории
киноискусства. Автор доказывает, что характерные
средства кинематографического членения
пространства можно обнаружить и в манере
визуализации изложения в творчестве известного
украинского писателя второй половины ХХ в.
Выяснены художественные функции и стилевая
природа вербальных аналогов кинематографической
образности.