У статті розглянуто художньо-естетичний та історико-літературний світовий контекст
поетичних творів В. Симоненка, зокрема творчості В. Шекспіра, Р.М. Рільке, Е. По, Ф. Ґарсіа
Лорки, С. Єсеніна, В. Скотта, Р. Чілачави та ін. Компаративістичний дискурс охоплює не лише
типологічні зв’язки біографічних фактів, діяльності та художньо-образного мислення митців,
а й їхні ціннісні духовно-моральні орієнтації, концепти, що пов'язані із сенсом буття людини в
аспекті християнського подвижницького життя й національної самосвідомості.
The article deals with artistic and aesthetic, historical and literary contexts of V. Symonenko’s
poetry, above all with the correspondences between them and the works by Shakespeare, R.M. Rilke,
E.A. Poe, F. García Lorca, S. Yesenin, W. Scott, R. Chilachava and others. The comparative discourse
thematizes not only typological relations between biographies, literary activities and artistic approaches
of the writers, but also their spiritual and moral values dealing with the person’s meaning of life within
the framework of Christian asceticism and national identity.
В статье рассмотрены художественно-эстетический и
историко-литературный мировой контекст поэтических
произведений В. Симоненко, в частности творчества
У. Шекспира, Р.-М. Рильке, Э. По, Г.-Ф. Лорки, С. Есенина,
В. Скотта, Р. Чилачавы и др. Компаративистический
дискурс охватывает не только типологические связи
биографических фактов, деятельности и художественно-
образного мышления художников, но и их ценностные
духовно-нравственные ориентации, концепты, связанные
с содержанием бытия человека в аспекте христианской
подвижнической жизни и национального самосознания.