Викладені в статті рекомендації щодо аналізу і прогнозу ринкової кон’юнктури та побудови моделі дослідження кон’юнктури є частиною розроблених авторами науково-методичних рекомендацій “Порядок проведення кон’юнктурних досліджень” [1]. Стаття описує послідовність дій і сукупність конкретних прийомів, використання яких допоможе суб’єктам господарської діяльності, безпосереднім виконавцям робіт із вивчення кон’юнктури, а також потенційним замовникам кон’юнктурних досліджень оперативно і якісно провести аналіз і прогнозування загальногосподарської кон’юнктури та кон’юнктури товарних ринків.
Изложенные в статье рекомендации по проведению анализа и прогноза рыночной конъюнктуры и построению модели исследования конъюнктуры являются частью разработанных авторами научнометодических рекомендаций “Порядок проведения конъюнктурных исследований” [1]. Статья описывает последовательность действий и совокупность конкретных приемов, использование которых поможет субъектам хозяйственной деятельности, непосредственным исполнителям работ по изучению конъюнктуры, а также потенциальным заказчикам конъюнктурных исследований оперативно и качественно провести анализ и прогнозирование общехозяйственной конъюнктуры и конъюнктуры товарных рынков.
This article presents the recommendations for the analysis and forecasting of market conditions and the construction of the market research’s model. They are the part of the scientific and methodical recommendations “The order of the leadthrough of the market research” [1], developed by the authors. This article describes the sequence of actions and a set of specific techniques, the use of which will help economic agents, direct executors of studies on the environment, as well as potential customers of market research quickly and efficiently carry out the analysis and prediction of general market conditions and the conjuncture of product markets