Стаття присвячена поетичній збірці М. Рильського “Під осінніми зорями” (1918 р.). На прикладі
поезій збірки розглянуто використання молодим автором різних масок: грішника, декадента,
вірного лицаря. Поетичне перевтілення за допомогою масок дозволяє Рильському “приміряти”
на себе різні образи. Використання масок у межах збірки стає своєрідним камертоном, що
налаштовує читача на відповідне сприймання, але не на ототожнення Рильського зі створеним
образом.
The article explores М. Rylsky’s collected poems “Under the Autumn Stars” (1918). Basing on the
poems from the collection, the author examines the young author’s use of various masks (sinner,
decadent, loyal knight). The poetic transformation by putting on masks lets Rylsky “try on” different
identities. The use of masks in the collection becomes a kind of tuning fork that sets the reader in the
mood for the appropriate perception, but not for identifying Rylsky with his fictive character.
Статья посвящена поэтическому сборнику
М. Рыльского “Под осенними звездами” (1918). На примере
стихотворений сборника рассмотрено использование
молодым автором различных масок: грешника, декадента,
верного рыцаря. Поэтическое перевоплощение с
помощью масок позволяет Рыльском “примерить” разные
образы. Использование масок в пределах сборника
становится своеобразным камертоном, настраивает
читателя на соответствующее восприятие, но не на
отождествление Рыльского с созданным образом.