У статті розглядаються гендерні аспекти ретро-детективів серії “Інспектор і кава” сучасних
українських письменників Валерія й Наталії Лапікур. Проаналізовано три детективні повісті, в
яких ідеться про інтелектуально-психологічний поєдинок радянського слідчого Олекси Сироти
й жінки-вбивці: “Наступна станція – смерть”, “Комедія з убивством” і “Покійник “по-флотському”.
Висвітлено маскулінні риси головного героя як синтез кількох традицій детективної прози.
The article deals with the gender aspects of the retro-mysteries series “The Inspector and the Coffee”
written by the contemporary Ukrainian writers Valeriy and Natalia Lapikuras. The author analyzes
three stories (“Next Station Is Death”, “The Comedy with Murder” and “The Deadman a la Navy”)
narrating about the intellectual and psychological duel of the Soviet detective Oleksa Syrota and the
woman-murderer. Such analysis allows to discern the masculine features of the main character which
synthesize various traditions of mystery fiction.
В статье рассматриваются гендерные аспекты
ректродетективов серии “Инспектор и кофе” современных
украинских писателей Валерия и Натальи Лапикур.
Проанализированы три детективные повести, повествующие
об интеллектуально-психологическом поединке советского
следователя Алексея Сироты и женщины-убийцы: “Следующая
станция – смерть”, “Комедия с убийством”, “Покойник “по-флотски”. Освещены маскулинные черты главного героя как
синтез нескольких традиций детективной прозы.