Проведено математичне моделювання роботи конвективних поверхонь котла ТПП 312 Ладижинської ТЕС. Визначено зони підвищеної ерозії для основних режимів навантаження котла. Запропоновано метод управління аеродинамікою в об'ємі топки котла ТПП-312 з метою зменшення ерозії теплообмінних поверхонь. При збереженні потужності блоків Ладижинської станції на теперішньому рівні впродовж залишкового ресурсу блоків, застосування методу управління дозволить продовжити ресурс конвективних поверхонь блоку на 1 рік.
Проведено математическое моделирование работы конвективных поверхностей котла ТПП 312 Ладыжинской ТЭС. Определены зоны повышенной эрозии для основных режимов нагрузки котла. Предложен метод управления аэродинамикой в объеме топки котла ТПП-312 с целью уменьшения эрозии теплообменных поверхностей. При сохранении мощности блоков Ладыжинской станции на нынешнем уровне в течение остаточного ресурса блоков, применения метода управления позволит продлить ресурс конвективных поверхностей блока на 1 год.
В роботі наведено результати чисThe mathematical modeling of the work of convection surfaces of boiler TPP 312 of Ladyzhinskaya TPP was carried out. The areas of high erosion for the main modes of boiler load are determined. The method of aerodynamics control in the volume of boiler firebox TPP-312 is proposed in order to reduce the erosion of heat exchange surfaces. While maintaining the capacity of the Ladyzhinskaya power plant at the current level during the remaining block life, the application of the control method will allow the resource of the convection surfaces of the block to be extended by 1 year.