У статті досліджено особливості функціонування вугледобувних підприємств з точки зору організації збутової діяльності. Уточнено суть і зміст поняття «збутова діяльність вугледобувного підприємства» з урахуванням специфіки його функціонування та виявлених змін і тенденцій розвитку інституціонального середовища.
Обґрунтовано, що електронна комерція має стати чинником підвищення ефективності організації збутової діяльності вугільних підприємств. Для стимулювання подальшого розвитку електронної комерції в Україні доцільно розширювати способи здійснення оплати; використовувати «електронні» гроші; впроваджувати інноваційні фінансові інструменти збутової діяльності (наприклад, онлайн-кредитування); застосовувати принципи smart-логістики. Визначено напрями вдосконалення організації збутової діяльності вугільних підприємств із використанням цифрових технологій.
В статье исследованы особенности функционирования угледобывающих предприятий с точки зрения организации сбытовой деятельности. Уточнены суть и содержание понятия «сбытовая деятельность угледобывающего предприятия» с учетом специфики его функционирования и выявленных изменений и тенденций развития институциональной среды.
Обосновано, что электронная коммерция должна стать фактором повышения эффективности организации сбытовой деятельности угольных предприятий. Для стимулирования дальнейшего развития электронной коммерции в Украине целесообразно расширять способы осуществления оплаты; использовать «электронные» деньги; внедрять инновационные финансовые инструменты сбытовой деятельности (например, онлайн-кредитование); применять принципы smart-логистики. Определены направления совершенствования организации сбытовой деятельности угольных предприятий с использованием цифровых технологий.
In the article the features of functioning of coal-mining enterprises from the point of view of organization of marketing activity are investigated. The essence of the concept «marketing activity of coal-mining enterprise» is specified, taking into account the specifics of its performance and detected changes and development trends of the institutional environment.
It has been found that e-commerce should become a factor in improving the efficiency of the organization of marketing activity of coal enterprises. In order to stimulate the further development of e-commerce in Ukraine, it is expedient to expand payment methods; use «electronic» money; implement innovative financial tools for marketing activity (for example, online lending); apply the principles of smart-logistics. As a result of the study, the directions of improving the organization of marketing activity of coal enterprises using digital technologies are defined.