У статті розглянуто фабулярний і педагогічний мотив “бурси” в українській літературі друг. пол. ХІХ
століття, рецепцію художніх текстів письменників-подолян С. Руданського й А. Свидницького в Галичині.
Автор аналізує інтерпретаційну майстерність Івана Франка як критика та основні тенденції його рефлексій
на освітянську проблематику.
The article explores the topos of “bursa” (that is, a seminary) in Ukrainian literature of the second half of
the 19th century, thereby shedding light on Galician reception of literary texts by Podillya natives S. Rudansky
and A. Svydnytsky. The author analyses the interpretational skills of Ivan Franko as a literary critic as well as
the major tendencies of his pedagogical reflections.
В статье рассматривается фабулярный и педагогический
мотив «бурсы» в украинской литературе втор. пол. ХІХ
столетия, рецепция художественных текстов писателей-подолян С. Руданского и А. Свидницкого в Галичине. Автор
анализирует интерпретационное мастерство Ивана Франко
как критика и основные тенденции его рефлексий на
образовательную проблематику.