Показано, что использование для производства железнодорожных колес непрерывнолитой заготовки обеспечивает получение в них более плотной макроструктуры и однородной феррито-перлитной структуры, снижает загрязненность неметаллическими включениями и повышает ударную вязкость и усталостную прочность металла колес по сравнению с колесами, изготовленными из мартеновского слитка.
Показано, що використання для виробництва залізничних коліс безперервнолитої заготівки забезпечує отримання більш щільної макроструктури та однорідної ферито-перлітної структури, знижує забрудненість неметалевими включеннями та підвищує ударну в’язкість і утомну міцність металу коліс у порівнянні з колесами, які виготовлено з мартенівського зливка.
It has been shown that the use of a continuous casted billet for manufacture of the railway wheels provides more dense macrostructure and uniform ferrite-pearlite structure, reduces content of nonmetallic inclusions and improves the impact toughness and fatigue strength of the wheels compared with the wheels made of an open-hearth ingot.