Запропоновано архітектуру розподіленої операційної системи, засновану на концепції реплікації розподілених об’єктів. В кожному вузлі, де використовується розподілений об’єкт, розміщується повна або часткова копія його стану. Когерентність копій забезпечується алгоритмами реплікації. При цьому, для кожного об’єкта може використовуватись найбільш ефективний алгоритм доступу, який враховує його семантику. Всі підсистеми ОС спроектовані с урахуванням механізму реплікації, що перетворює Е1 на зручну платформу для розробки надійних розподілених додатків.
Предложена архитектура распределенной операционной системы, основанная на концепции репликации распределенных объектов. В каждом узле, где используется распределенный объект, размещается полная или частичная копия его состояния. Когерентность копий обеспечивается алгоритмами репликации. При этом для каждого объекта может применяться наиболее эффективный алгоритм доступа, учитывающий его семантику. Все подсистемы ОС изначально спроектированы с учетом механизма репликации, что делает Е1 удобной платформой для разработки надежных распределенных приложений.
This paper presents the distributed operating system architecture based on the concept of replication of distributed objects. A complete or partial copy of distributed object’s state is placed in each node where the object is used. Copy coherence is ensured by replication algorithms. For each object the most efficient access algorithm, taking its semantics into account, can be applied. All E1 subsystems are designed to support replication, which makes E1 a convenient platform for developing reliable distributed applications.