Вперше на обласному рівні пропонована дворівнева перспективна модель медико-тактичного забезпечення безпеки руху. На першому етапі, виходячи з аналізу застосування керівних документів щодо визначення ступеню придатності щодо керування транспортними засобами (мотоциклом і легковими автомобілями; гелікоптерами і літаками), зроблений висновок щодо необхідності перегляду існуючого положення у відношенні критеріїв вимог стану здоров’я водіїв двоколісного транспорту, пілотів вертольотів. Іншим кроком моделі була розробка організаційних заходів з оптимізації надання екстреної медичної допомоги в дорожньо-транспортних пригодах.
Впервые на областном уровне предложена двухуровневая перспективная модель медико-тактического обеспечения безопасности движения. На первом этапе, исходя из анализа применения соответствующих руководящих наставлений по определению степени годности к управлению транспортными средствами (мотоциклом и легковыми автомобилями; самолетом и вертолетами), сделан вывод о необходимости пересмотра существующего положения в отношении критериев требований к состоянию здоровья водителей двухколесного транспорта, пилотов вертолетов. Вторым шагом модели была разработка организационных мероприятий по оптимизации оказания экстренной медицинской помощи в дорожно-транспортных происшествиях.
For the first time at the regional level, the proposed two-level perspective model of medical-tactical safety. In the first stage, based on the analysis of the application of the relevant guiding instruction for determining the degree of fitness to drive vehicles (motorcycle and cars; aircraft and helicopters), the conclusion about the need to review the existing situation regarding the criteria requirements for the state of health of drivers of two-wheeled transport, helicopter pilots. The second step of the model was to develop organizational measures to optimize the provision of emergency medical care in road traffic accidents.