Обґрунтовано доцільність введення в конструкцію робочої навіски сучасного колісного сільськогосподарського трактора пружного елемента з метою підвищення ефективності використання трактора у складі машинно-тракторного агрегату. Вказано, що завдяки стрімкому розвитку сільського господарства, збільшуються робоча швидкість машинно-тракторних агрегатів. Це призводить до зміни параметрів коливань тягового опору на гаку робочої навіски трактора. Виникають негативні процеси в динаміці трактора, що впливають на ефективність його використання. Методики аналізу робочого навантаження двигунів є застарілими через зміну їх конструкцій. Приведені патентні рішення пружних навісок трактора вказують на актуальність питання удосконалення динаміки трактора.
Обоснована необходимость введения в конструкцию рабочей навески современного колёсного сельскохозяйственного трактора упругого элемента с целью повышения эффективности использования трактора в составе машинно-тракторного агрегата. Указано, что благодаря стремительному развитию сельского хозяйства, увеличивается рабочая скорость машинно-тракторных агрегатов. Это приводит к изменению параметров колебаний тягового сопротивления на крюке рабочей навески трактора. Возникают негативные процессы в динамике трактора, что влияют на эффективность его использования. Методики анализа рабочей нагрузки двигателей являются устарелыми из-за изменений их конструкций. Приведенные патентные решения упругих навесок трактора указывают на актуальность вопроса усовершенствования динамики трактора.
Necessity to add an elastic element into construction of the working three-point linkage in the modern wheeled agricultural tractors is grounded for purpose to increase efficiency of the tractor use in structure of machine and tractor aggregate. It is stated that due to the rapid development of agriculture, operating speed of machine and tractor aggregates increases leading to changed parameters of the traction resistance fluctuations on the hook of working three-point linkage tractor. Negative processes appear in the tractor dynamics which degrade effect of the tractor use. Methods for analyzing engine workload have become obsolete due to the engine design having been improved. Patent findings on the tractor elastic three-point linkage shown in the article confirm urgency of the problem of tractor dynamics improving.