Представлення знань в автоматизованих системах (зокрема, системах навчання) без врахування предметної області, до якої вони належать, а також особливостей відношень цієї предметної області, не дозволяє ефективно працювати з базами знань при організації діалогової взаємодії «користувач-система» або при синтезі тестів для перевірки рівня засвоєння знань. Врахування онтології предметної області дає можливість об’єднувати блоки знань в множини (і більш складні структури — наприклад, графи діалогу) для полегшення роботи з ними і забезпечення можливості автоматизації процесів синтезу тестів, формування сценаріїв діалогу користувача з системою тощо.
Knowledge representation in automated systems (eg, systems training) without considering the domain to which it belongs and the domain relations features, does not allow to handle knowledge bases effectively in the organization of «user-system» dialog interaction or in the learning verification tests synthesis. Domain ontology consideration makes it possible to combine blocks of knowledge into sets (and more complex structures — for example, dialog graphs) to facilitate working with them and allowing for the tests synthesis process automation, forming dialog with the system etc.